Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

torsdag 31 mars 2011












Gokväll i stugorna.. Har varit iväg på tjänsteresa ett par dagar och kom hem igen idag...home sweet home! Det är kul att komma till storstan ibland men det är ALLTID lika skönt att komma hem till lugnet igen. Efter jobbet idag och innan jag var tvungen att bege mig till Arlanda tog jag en snabb liten promenad i Gamla Stan och knäppte lite foton i ett riktigt vår skönt Stockholm... Nu ska jag hoppa i säng och sova som en stock...LEDIG i morgon..det ska bli riktigt skönt!! Nattinatt och kram!

//A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar