Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

onsdag 2 mars 2011

Cupcakes i stora lass









Jaha...då blev det ett stort blogg uppehåll igen.
Tiden ska räcka till så mycket och på sista tiden har det blivit cupcake mania här hemma...
Lilla Kitchen aiden måste ju rastas och det har jag gjort med råge.
Nu kan ju inte jag käka en massa cupcakes själv men det är SÅÅÅ roligt att baka och dekorera dem fint och ge bort till andra som blir så glada!
Ovan ser ni några av mina små alster!

Håll tillgodo!

<3 A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar