Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

onsdag 9 mars 2011




Godkväll i stugan...

Ikväll blir det bara ett litet snabbinlägg...
Ligger redan under täcket och tänkte kika på "Det okända" som jag missade i måndags...

Imorgon är min sista arbetsdag för denna veckan! Ska bli skönt med lite ledighet...


På fredag ska jag baka tårtan till min pappas födelsedag...


Ikväll hade jag egentligen tänkt sitta på sofflocket och pysa men det blev lite bak iallafall..
Tänkte överraska mina kära kollegor med lite fika såhär i slutet på veckan...

Det blev vaniljmuffins med creamcheese/nutella frosting...
Och jag kan ju inte låta bli att visa min medhjälpare (ja om nåt ramlar på golvet så hjälper hon gärna till att städa upp det om man säger så... hon är mycket noggrann!!) som inte höll sig långt borta från godsakerna kastandes trånande blickar på bakplåten...

Jag kan svära att jag hörde henne mumla, "Mmmmmmmmmmmm.....come to mama!! he he he! (ursäkta den dåliga bildkvalitén....bilden är från min iPhone)





Nattinatti på er!


Kram
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar