Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

lördag 5 mars 2011

Ååååh....IDAG är det VÅÅÅR i luften...
Solen skiner från en klarblå himmel och några vita fluffiga "fint väder" moln svävar omkring där uppe :)

Efter en stunds glassande i solen och fågelkvittret begav jag och dottern oss till Tages i Söndraby...en liten fin butik mitt ute på landsbygden med massor av saker jag älskar...prydnader och annat i "fransk lantstil" som jag är så förtjust i.
Var på jakt efter ett tårtfat ifrån Ib Laursen som jag hoppades att hon skulle ha hemma...och det hade hon! Hon hade satt in dem IDAG!! Måste vara min turdag...hittade också en vispskål i samma serie och de är bara så fiiiina!!!


Nu ska jag fortsätta njuta av årets första vårdag!!
Kram!

<3
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar