Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

onsdag 16 mars 2011

Minicupcakes och nytt kakfat i tre våningar




Så var det dags igen....har ju inte bakat på flera dagar (!!!)
Egentligen hade jag inga planer på att baka alls idag men jag köpte ett sånt fint kakfat hos lokal blomhandlen "Rosens blommor"...Har gått och smygkikat på det ett tag och nu kunde jag bara inte motstå längre! Och nu när jag hade handlat det, så måste jag ju prova det....eller hur? Och eftersom två av mina vänner, Pier Schmid och Avital Barzelai (hipp hipp hurraaaa!!) fyller år idag och jag ville skicka lite personliga födelsedagshälsningar i form av en liten cupcake med ett födelsedagsljus i så var jag ju tvungen att sätta fart :) Det blev vaniljmuffins med äpple rullade i kanel och ljust muscovadosocker och med en cream cheese frosting...mums!!!

Idag kommer det lite bilder från hela förloppet också...det brukar jag ju inte lägga in.... Visst är kakfatet gulligt?? Nu måste vi ju se till att fixa en fest eller nåt så jag får använda det också!

Ha en trevlig kväll alla!!

Kram

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar