Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

lördag 12 mars 2011

Minicupcakes med hasselnöt och dulce de leche...MUMS!





Godmorgon...eller...det känns nästan som godmiddag för mig! Idag är det lördag och jag vaknade klockan 5 och kunde ABSOLUT inte somna om...det är så himla typiskt.... Efter en timme gav jag upp och gjorde slag i saken med en sak som jag tänkt på... Komponera ihop en "egen" liten cupcake... Ovan är resultatet.... En Hasselnöt/kaffe muffin med dulce de leche fyllning och lite florsocker på toppen.... Dulce de lechen räckte inte till alla kakorna så jag fyllde resterande med jordgubb/vaniljgrädde... Pappa fyller år idag så jag tar med dem dit och får ett litet omdöme....

Fina tyckte jag de blev iallfall om jag får säga det själv :) Det fina tvåvånings kakfatet och även glasfatet med kupa är inhandlat på Tages i Söndraby.


Ha en skön lördag! Kram! A

2 kommentarer:

  1. Vilka fina tårtor och cupcakes du gör. De är säkert lika goda som fina. /helen

    SvaraRadera
  2. :) TACK Helen!
    Jag får bjuda dig på ett smakprov någon dag så får du ge ditt omdöme :P
    Kram!

    SvaraRadera