Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

lördag 26 mars 2011

En härlig vårdag med försenade våfflor







Ännu en underbar vårdag idag... Jag och dottern hade en härlig sovmorgon och fixade lite städning innan vi begav oss ut i solen på en lång promenad... Åh vad härligt det är med sol och blå himmel...och alla fina vårlökar som börjar titta upp ur den upptinande marken..

Ända sedan vi kastade ut julen har jag haft som fredags tradition att handla en bukett tulpaner varje fredag... visst är det en härlig blomma?! Denna helgen har jag piffat upp buketten med lite körsbärs grenar som visserligen inte har slagit ut ännu, men ändå pryder sin plats i buketten...

När vi ändå var ute och promenerade vi en sväng bort till Mairo... Köpte en fin trälåda med glasfönster som är perfekt att förvara alla mina gulliga cupcake formar i...

En söt liten glas skål på fot till lördagsgodiset inhandlades också...

Hur gjorde ni igår? Firade ni våffeldagen? Jag hade TÄNKT göra det men det hanns tyvärr inte med riktigt, så idag slog vi till istället.

Mumsigt som sjutton! Känner mig lite bortskämd som har fått denna dagen att göra lite som jag själv ville....ingen middag behövde lagas idag! Ikväll är vi bjudna på taco kväll hos goda vänner...härligt!


Innan vi beger oss dit så ska jag äntligen få upp de söta bokhyllorna som guben har tillverkat...lite fågelholks inspirerade med ritningar från Anna Örnbergs fina böcker om lantlig inredning...super gulliga och praktiska att förvara kvälls lektyren på...

Önskar er en alla en fortsatt härlig vår lördag! kram! A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar