Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

tisdag 15 mars 2011


Ååååhhhh...så trevligt....
Idag var det som en liten julafton...min vinst från tävlingen på www.fikamera.se hade anlänt och den var sååååå fin!!! Vispskålen från Ib Laursens serie Mynta och två supergulliga kökshandukar (Petra och Alma rosa) ifrån Krasilnikoff fanns i paketet!! Jag kan fortfarande inte fatta att JAG vann!! Jag som aldrig vinner NÅT!
Härligt känsla!

Tack åter igen Elisabet!! <3


Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar