Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

fredag 4 mars 2011

TGIF!!!!
Äntligen fredag!
Den mest efterlängtade dagen på hela veckan!

Hektisk har veckan varit så denna helgen ska jag passa på att koppla av och inte planera för mycket.

Jag har försökt få så mycket måsten som möjligt avklarade idag så att resten av helgen kan bli så ledig som möjligt...
Slutade jobbet vid lunch och har sedan städat, handlat mm...
Jag hade också bestämt mig för att prova på att baka franska macarons idag!

Surfar ofta runt på olika bloggar och de där små bakverken ser så himla läckra ut i sina olika färger!

Jag bestämde mig för att prova Leila Lindholms recept.... och idag blev det rosa (naturligtvis) macarons...
Inget avancerat egentligen, men jag gjorde nog NÅT fel för kakorna sprack litegrann...
Kanske vispade jag marängen för länge för de blev inte heller lika blanka och platta som Leilas mästervärk.
Ingen fara, man får säkert göra dem några gånger för att man ska få till det bra...
Goda nog blev de iallafall enligt provsmakarna så jag lär försöka fler gånger!

Nu blir det lite soffmys....
Ha en härlig fredagkväll!
Kram A
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar