Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

fredag 11 mars 2011




Godkväll alla!
Ett snabbt litet inlägg innan det blir slapp i soffan framför TV'n.

Idag har jag varit ledig...men produktiv ändå!

Färdigställde tårtan till pappas födelsedag imorgon...det är den andra tårtan någonsin som jag bakar med sugarpaste täcke....det är lite knepigt att få det bra men det blir väl bättre med lite övning... en sak är säker....det är lättare med cupcakes!
Tårtan har fått fyllningen jordgubbsgrädde och vaniljcreme med en touch av mandel.
Hoppas den blev god...återstår att se imorgon :)

OH och VILKEN överraskning jag fick ikväll föressten...
Jag hade anmält mig till en tävling på
www.fikamera.se där man kunde vinna en Ib Laursen vispskål och två fina kökshanddukar från Krasilnikoff...
(Bilderna på kökshanddukarna är lånade ifrån www.fikamera.se och bilden på vispskålen är lånad ifrån www.broarne.se
)






Jag brukar ALDRIG vinna något i några tävlingar men döm om min förvåning när jag fick reda på att jag var vinnaren i tävlingen!! Woohoo!! Så glad jag blev!
TACK Elisabeth på fika mera!!

Kika gärna in i deras webb butik....MYCKET fint finns det där!

Nä...nu blir det lite Let's dance med la famiglia!!
Ciao!

<3>

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar