Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

lördag 9 april 2011





Efter över en veckas blogg uppehåll känner jag mig redo att skriva ett par rader :) Det är helg igen och ett underbart vårväder! Vaknade tidigt och kunde inte somna om så när jag drog upp rullgardinen och tittade ut beslutade jag att det var dags att ta en promenad vid havet! SOOOOOL och inte ett moln på himmelen. Tog med mig hunden och körde till ett naturreservat vid namn "Tosteberga Ängar" som ligger längs med Östersjön... Inga andra människor i sikte utan baaara en massa blåsippor, vårlökar och fågelsång...helt underbart.

Hade lite fika med så nere vid strandkanten blev det lite kaffe... Det är svårt att med ord förklara hur man varvar ner i en sån miljö....jag känner bara ett sånt oerhört lugn när man hör fåglarnka kvittra, vattnet skvalpar lite smått och man kännner den där härliga doften av salt hav....det är som balsam för själen...


Idag blir det också bak av cupcakes eftersom jag har fått en beställning på sådana till ett stort födelsedagskalas! Kul! Bilder kommer förmodligen senare! Nu ska jag fortsätta med baket så vi hörs!


Kram! A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar