Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

onsdag 13 april 2011

En röst på mitt lilla påsk näste?






Hej svejs!! Idag fick jag ett meddelande från min kära kollega Helen att Dr. Oetker har en tävling i cupcake bakning där man kan vinna bl a 30 000 i rese checkar. GISSA om geniknölarna började arbeta på mig om hurdant bidrag jag skulle kunna skicka in.... Väl hemma från jobbet satte jag igång...eftersom det snart är påsk så blev det en påsk inspirerad liten cupcake med ett äggnäste på toppen. Själva muffinsen är en mandel muffins...creamcheese frosting ovanpå det och sedan ett täcke sugarpaste med kanter lite taggiga som ett äggskal. Äggen är gjorda i gumpaste och själva äggnästet i smält socker :) Om ni skulle vilja rösta på mitt bidrag vore jag jätteglad!


Här kommer länken!






Stort tack på förhand!


Kram!! A





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar