Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

måndag 11 april 2011












Måndag...och ändå sitter jag här och bloggar??!! Japp! Jag har semester idag! Egentligen var det en liten semesterresa till England planerad men den blev inställd, och eftersom jag kände att jag behövde lite ledigt iallafall så behöll jag semestern! I helgen har det varit både lite ledigt och lite "jobb" Igår spenderades dagen i solen på Österlen...härligt härligt!


Hittade lite söta grejor i en presentaffär i Brösarp..ett nytt jättefint tårtfat (såna får man aldrig för många av, en söt liten ljuslykta och en zink ask med ängelmotiv på locket...supersöt!


I helgen har jag bakat en order cupcakes...min FÖRSTA officiella order! KUL! Det blev mandelmuffins med creamcheese frosting och lite fina sugarpaste blommor som fick dekorera det hela...


Just nu är jag mitt tillverkningen av middagen (het köttfärssoppa...mums!) och får nog återgå till den så mer bloggande sen! Ha det gott!

Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar