Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

onsdag 20 april 2011

GLAD PÅSK!!!








Oj!
Idag sprängde mitt ena bidrag i "Miss Cupcake tävlingen 300 rösters spärren!! SÅ ROLIGT!!
Ni som inte har röstat jag vore super super glad om ni kan tänka er att göra det. Särskilt på mitt bidrag med med länken
http://www.misscupcake.se/show.php?id=205 eftersom den ligger på 12:e plats för närvarande.
För att juryn ska bedöma ens bidrag måste man ligga i top 20 så där vill jag försöka hålla mig kvar!!
STORT TACK till alla som har varit vänliga och lagt sin röst på mig!! Jag uppskattar det väldigt mycket ska ni veta!
Över till en annan liten tävling på klara färdiga gå's facebook lottade Helena häromdagen ut påskhare figurer att dekorera sina påsk cupcakes med...och GISSA vem som vann de så liven....jo JAG!
Kan inte begripa hur jag lyckades vinna igen?! Jag som aldrig brukar vinna, vann helt nyligen också på Fika Mera's facebook!! Helt otroligt kul!
Här kommer ett par bilder på de söta små liven. Det blir cupcake bak imorgon och de här små sötnosarna ska få pryda dem!

GLAD påsk på er alla nu!! Ha det så trevligt med era nära och kära och ät mycket god påskmat och sånt som brukar höra högtiden till!!
KRAM!
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar