Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

lördag 23 april 2011

Sol, påskmat och gott sällskap...kan det bli bättre?





Glad Påsk på er allesamman!
Påskafton och solen skiner från en klarblå himmel...Kombinerat med ledighet...kan det bli bättre?
Idag var vi dessutom inbjudna på påskmiddag hos mina föräldrar så jag slapp laga middag för en gångs skull! Inte för att jag ogillar att laga mat, men ibland kan det vara bra skönt att få gå och sätta sig vid ett färdig dukat bord eller hur?

Lite tänkte jag att jag fick bjuda till när jag blev så bortskämd, så jag bestämde mig för att baka en påsktårta...
En blekgul skapelse med lite ägg och kycklingar i gumpaste ovanpå :)

Blev riktigt nöjd med den faktiskt.
Kan rekommendera spatlarna som de säljer på Panduro Hobby (avsedda för oljemålning).
De är superbra att använda då man ska täcka sidorna av tårtan med smörcreme.

Tack åter igen till er som varit gulliga och röstat på mig i Miss Cupcake tävlingen!
Jag ligger nu på 6 plats!! YAY!!

Det är lång tid kvar på tävlingen så mycket kan ännu hända så ni som inte har röstat än och känner att ni skulle vilja det....klicka på länken http://www.misscupcake.com/show.php?id=205 och sen ett klick på "gilla" så är det klart!!

Stort tack på förhand och GLAD fortsatt PÅSK till er!!!

Kram!
A






2 kommentarer:

  1. Så söta små kycklingar!

    SvaraRadera
  2. Hej!! Vad kul att du hittat till min blogg!!
    Tack snälla för din gulliga kommentar! Det var första gången jag gjorde små kycklingar men det var väldigt kul och jag tycker de blev ganska söta :)
    Välkommen åter!
    Mvh
    Anna

    SvaraRadera