Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

torsdag 21 april 2011

Söta påskägg med harar i :)






Godkväll i stugan!
Skärtorsdagen har snart kommit och gått och jag har inte sett en enda påsk kärring!!!
Detta är dåliga nyheter för NÅGON måste ju äta upp godiset som stod och väntade på dem...
Skämt åsido :) Jag ska nog inte ha några problem att få hjälp med det där bekymret :)

Idag arbetade jag halvdag eftersom det är röd dag imorgon...det är en policy jag gillar skarpt!
Tog vara på tiden genom att köra till stan med dottern och handlade skor till hennes konfirmation om ett par veckor och hittade även litegrann till mig själv...
Ett par vita jeans, ett jättesött vitt linne med bomullsbrodyr längst ned runt om hela linnet och även en jättefräsch vit/blårandig bomullsblus på HM.

Naturligtvis blev det lite bak tillbehör inhandlade också...en silikonform till sockerkaka i form av en ros, lite söta muffinsformar och hittade också några helt ljuvliga påskägg på Åhlens.


Väl hemma tyckte jag att det var dags att ta hand om de söta små påsk hararna som jag vann på www.klarafardiga.com
Och naturligtvis blev det morotskake cupcakes....vad annars när det ska sitta en gnagare på toppen??


Nu är det lite bloggande medans jag är draperad över soffan men nu får det vara slut med det för nu ska jag och dottern titta på filmen "Grown Ups"... har sett den på bio tidigare och jag höll på att skratta på mig då så arrividerci på er alla och GLAD PÅSK!!!

Kram

A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar