Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

lördag 17 oktober 2009

Helg, härliga helg...




Har inte skrivit på några dagar nu...det har varit en grymt hektisk vecka...mycket händelser på jobbet och en del långa dagar också...
Sambon har haft frivecka och det innebar att trappan äntligen blev slipad...han slipade alla stegen och det som skulle målas vitt föll på min lott...
Jag är verkligen jättenöjd med resultatet...det enda som kvarstår är att kvartsstav ska spikas fast längst in på varje trappsteg...det blir nog gjort imorgon..






Detta har ju inneburit att jag kunnat pyssla med lite "vill" grejor...som att fixa en liten vit trälåda till mina dekorations strössel och pärlor som jag har när jag bakar...
Jag är ju såld på den franska lantstilen och så även denna gång förstås...
För dig som undrar så betyder texten "Små ting"






Jag och dottern var baksugna också...det är ju trots allt Lördag och NÅT gott måste man ju unna sig eller hur?
Så vi bakade både vanliga vetebullar med vaniljfyllning, cupcakes med pärlemor pärlor och små syltkakor...Här kommer en liten bild på cupcakesen som blev så söta med ljusblå frosting och pärlor :)



Nu är det minsann dags att slänga sig på soffan för en tvkväll med lite gott vin...
Ha det bäst allihop :)

Kram ♥ A

1 kommentar:

  1. Oj vad du hunnit mycket i helgen! Vad fin lådan blev!! Små ting...så sött!
    Vad duktiga nu är på att baka?! Sicka cupcakes! Måste bara fråga hur du fått till den fina turkosa färgen? Jag höll på som en galning till ett barnkalas med turkost tema...Men fick inte till så fin färg! KRAMIS

    SvaraRadera