Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

fredag 9 oktober 2009

Fredag...härliga Fredag...
Idag har jag varit ledig från jobbet...det behövdes kan jag säga...
Gick och lade mig väldigt tidigt igår och kände mig ganska utvilad när jag vaknade vid 7 imorse...
Ja..ni hörde rätt...jag gick upp kl 7 när jag hörde dottern stöka för att göra sig klar till skolan...
Gick upp och fixade frukost och när hon kört till skolan började jag på mitt gardinprojekt...
Köpte ju gamla lakan med monogram på Tradera med avsikt att sy en hissgardin till trapphuset..
En stor vitmålad gren med små pyttelampor ska hänga i taket i trapphuset och för att dölja den FULA transformatorn var jag tvungen att ha en gardin i fönstret...
Tycker jag lyckades ganska bra ändå för att vara första gången jag sydde denna typ av gardin...
Ska se om jag får upp grenen imorgon :)
Ha en härlig Fredagskväll!
♥ A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar