Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

lördag 10 oktober 2009


Jahapp....lördagen är nästan över...
Jag vaknade klockan sju idag igen...wtf?!?
Varför vaknar jag så tidigt när jag KAN få sova ut...TYPISKT!!
Jaja...fick en del gjort...fick eluttaget i kupan utbytt av min favorit elektriker :) Pappa...

Så nu fanns det ju en möjlighet att göra slag i saken och få upp belysningen i trapphuset, när det fanns tillräckligt med uttag....sagt och gjort...och nu är den uppe...
Ett av äppelträden i trädgården blev av med en arm...men den var redan död...och all bark var redan borta...PERFEKT...tack till sambon som sprayade grenen vit med färgsprutan!!
Jag blev väldigt nöjd med resultatet måste jag säga...PRECIS lagom mjukt ljus i trapphuset nu... supermysigt!!
Nu ska jag hoppa i säng och titta på en film på laptopen...
Nattinatti allihopa...hoppas ni haft en fin dag!

♥A

1 kommentar:

  1. Jag hr ju glömt att skriva hur underbart fint detta blev!!!! Kan tänka mig i lite halvmörker är det hur mysigt som helst!
    KRAMIS

    SvaraRadera