Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

fredag 2 oktober 2009










Helg härliga helg...idag är det fredag...alltså halvt helg för mig eftersom jag slutar lite tidigare :)
Körde och handlade med dottern när hon kommit hem från skolan...medan vi var i affären ringde hennes kusin och ville sova över så så blev det...det är rena fniss centralen på ovanvåningen just nu...härligt!!:)
Men innan kusin vitamin kom hit så hann vi baka Snickers kakor...ett härligt recept som jag lånat från bloggen "
En sida med mat "
RIKTIGA kaloribomber men ACK så goda...och en räcker en evighet för de är så mastiga!
Här är lite bilder från baket idag...




Och ett litet tips!
Kolla vad mysigt det blev med ett värmeljus i en glasburk avsedd för sylt!
Ibland är de enkla lösningarna de gulligaste :)


Ha en riktigt härlig helg!
♥ A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar