Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

torsdag 8 oktober 2009


ÄNTLIGEN HELG!!!
Åhhhhh....som jag har längtat efter helgen denna veckan....Jag vet inte om det är det vädret eller hösten i det stora hela som gör att jag är SÅÅÅ TRÖTT...det känns som att jag har gått i dvala hela veckan....inte gör det saken bättre att jag har jobbat mitt tidiga skift denna veckan...men NU...nu är det helg....sen klockan sju har jag legat nedbäddad i sängen med laptopen och bara njuter av tystnaden och kopplar av...så här kan det ju inte fortsätta men en liten stund till bara :)
För några dagar sedan kom de fina lakanen som jag ska sy en hissgardin av...får se om jag får inspiration och ork i helgen....oooh och min lilla äggkorg från Krasilnikoff kom idag! Den är SÅ söt :)

Önskar er en härlig helg!
kram ♥ A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar