Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

söndag 1 november 2009







Oj..en lite ofrivillig blogpaus...lite sjukdom och hektiskt schema kom emellan...
Denna helgen har formligen flugit sin kos...igår spenderade jag 6 timmar med att borsta och klippa hunden...en old english sheepdog ..och de har en del päls som ni kanske vet...
Nedan försöker hon förhandla sig till en del av min frukost...vem kan ignorera de ögonen...BIG mistake att klippa väck luggen haha!!



Idag är jag lite ledbruten efter att ha suttit böjd över henne så många timmar så dagen har gått till att vila och att baka lite...grannarna kommer på fika om en timme...



lite kladdkaka med vispgrädde och hallon och även mandel muffins med cheesecake frosting står på menyn..






Ha en trevlig söndag kväll allihopa!



Kram ♥ A

1 kommentar:

  1. Nämen åhhh vicka söta muffinsar!! Och kakburkarna är ju väldigt matchade :-)
    Men söta Molly då, kul att hon dök upp på bloggen hihi!! KRAM

    SvaraRadera