Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

söndag 29 november 2009







Så var vi där igen....kan inte fatta att det är 1a Advent igen....Vart tar tiden vägen??
Denna helgen har gått till att adventspynta huset och idag tog vi en tur till julmarknaden i Slottslängorna i Sölvesborg..
Det är alltid lika mysigt att strosa omkring där och kika på alla fina hantverk...
Detta är ju en av de marknader där det inte säljs en massa krims krams utan bara gedigna hantverk så det är väl värt att betala en liten peng för inträdet...
Jag handlade inte så mycket men den årliga julkransen till dörren införskaffades och även en liten väggljusstake gjord av en gammal sockerkaks form och en mandelmussle form...
Det fanns superfina lampor också gjorda av dels en sockerkaks form och en som var gjord av ett rivjärn!! haha så fyndigt!

När vi kom hem hade jag och dottern hamnat i julstämning så då bakade vi lite muffins med pepparkaks smak och med vit frosting och lite pärlemor, guld och röda små minipärlor som dekoration...SUPERGODA blev de...


Nu ska jag slänga mig i soffan en stund innan det är läggdags....
Kram ♥ A

1 kommentar:

  1. Vilka fina grejer du hittade på julmarknaden! Jag tycker sockerkaksformen var helläcker! Hmmm det där skulle man ju kunna knåpa ihop?!
    KRAMIS

    SvaraRadera