Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

lördag 14 november 2009

det börjar lacka mot jul...

....är det fler än jag som börjat längta till jul än?

Jag är SÅ sugen på att åka på julmarknad men jag har intalat mig själv att jag ska vänta tills jag har fått vaccin mot svin influensan...

..under tiden kan man ju börja baka lite till advent och faktiskt till jul också...
En ny sorts saffrans bröd bakade jag häromdagen och dagen efter blev det leverans...
:) leverans av massa bakprylar som jag beställt på Borgeby Kryddgård...De har MASSOR av roliga baktillbehör och goda kryddor och örter...så nu är det bara att sätta igång.
Jag och dottern åkte till Rusta imorse och inhandlade en massa kryddburkar i glas och aluminium så nu har de fått fin förvaring också!


På Rusta hittade jag också en otroligt söt liten lykta i plåt som nu pryder mitt slagbord i köket bredvid mina fina Tilda kakburkar :) Hyfsat billig också! 79:- ... helt OK!



Nu stundar en skön lördagskväll i soffan med lite glass och Die hard film ...
Ha en härlig kväll allihopa!
Kram ♥ A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar