Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

lördag 21 november 2009

Ääääntligen!


Ett tag nu har vi talat om att köpa nya sovrumsmöbler...
Sovrummet ska fixas till efter jul och nyårshelgerna...
Stockpanels väggen vid huvudgavlen vid sängen och taket ska målas vitt , resterande väggar ska få en ny lite gammeldags tapet.
Idag fick vi äntligen tummarna ur och åkte en tur ner till möbelaffären för att titta på säng och pottskåp..

Jag hittade på en gång vad jag ville ha! Helt otroligt.

Jag fastnade för en säng i sekelksiftes stil som heter Scarlett. Det är en vitlackerad (och snyggt slipad så den ser lite nött ut) dubbelsäng och till den valde jag ut pottskåp från en serie som heter "New England"
De pottskåpen var riktigt mysiga och t o m inbyggd bricka så man kan ställa glas o dyl på den! coolt!
Nedan är ett par bilder från möbelaffären...så det är INTE mitt sängöverkast mm som ligger där (inte min smak alls).


Men visst är sängen och pottskåpen fina??! :) Längtar tills vi kan sätta upp det!




Ikväll är det dags för middag hos goda vänner.


Ha en trevlig helg!
kram ♥ A


1 kommentar:

  1. Snyggt!!!! Det där kommer bli hur fint som helst!!! Hade gärna bytt rakt av mot vår skruttiga säng.
    KRAMIS

    SvaraRadera