Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

tisdag 29 september 2009


Woohoo!
Jag vann precis en auktion på gamla lakan...


..det låter kanske inget vidare :) men det är fiiiina gamla lakan med broderier och monogram så här ska det sys hissgardiner till kupan i trappuppgången...KUL!
♥ A




2 kommentarer:

  1. WIIIHHH du vann den! Kommer bli så fint så! Ska bli spännande att se dessa gardiner färdiga ;-)
    KRAMIS

    SvaraRadera
  2. YES! :):)
    Jag var inne på textillandet och handlade linnetyg som ska sitta på baksidan liksom...Jag hoppas det kommer att bli fint! :)
    Sen ikväll var mamma här och lämnade av några gamla lakan som min gammelmormor haft!!
    Det är handvirkade spetsar på dem med texten Sov så gott...tänkte göra fina kuddar av det och lägga på sängen :)

    Phew...kan det bli helg snart så man kan sätta fart??! xD

    Kram
    Anna

    SvaraRadera