Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

fredag 25 september 2009

Första dagen i min lilla blog.
Idag är jag ledig från jobbet och det är LÖN!
suget är stort att dra sig nedåt möbelaffären och kika in lite nytt pynt som kan pryda mitt trapphus upp till ovanvåningen.
Det håller nämnligen på att få en ansiktslyftning med fiin vit pärlspont. Trappan ska slipas och göras fin också...lite före och efter bilder kommer med all säkerhet så småningom...
Igårkväll printade jag ut lite av mina makrofoton i svartvitt på fotopapper...tänkte rama in dem i fina svarta ramar och hänga upp i trapphuset...
Ett ordspråk i väggord är också inköpt från
www.vinylahem.com och kommer så småningom att gnuggas fast på panelen...


...så sant som det är sagt!

♥ Kram A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar