Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

lördag 26 september 2009

Idag har flitens lampa lyst..och lyser fortfarande iofs :)
Jag körde tidigt iväg till Textillandet i Sölvesborg och handlade linnetyg, spetsar, trådar och knappar mm...
Det höll på att sluta i förskräckelse när jag kom hem och symaskinen inte fungerade!! Jag sydde och sydde men inga sömmar blev det.....efter 3 eller 4 omträdningar av maskinen fungerade den slutligen iallafall..


Nu är det väldigt länge sedan jag höll på med sömnad men jag är ändå ganska nöjd med resultatet so far....det kommer mera men här är en liten början...





♥ Kram Anna







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar