Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

söndag 27 september 2009

Godmorgon folks...
Jaha då var det söndag....och idag bär det av till Åhus för att äta middag...
Och föressten...ett S T O R T grattis till kompisen Linda idag!!! Igår klarade hon av
sista etappen på KLASSIKERN! Helt fenomenalt! Njuuuut idag Linda och för hela friden
ÄT nu nåt gott som du inte har gjort på evigheter!!! (pga en pakt haha jag vet INGEN så envis som du!)

Nä nu ska jag ner och få lite frukost i mig...vi syns senare
♥ kram A

1 kommentar:

  1. Tack tack :D
    Det åts å det grövsta - nu ska det bli skönt med en ny pakt igen! ;)

    SvaraRadera