Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

fredag 25 september 2009

Jaha...då var det snart dags att hoppa i säng för denna dagen...
En dag då många planer smitts i mitt huvud...
Har fått en idé som jag tänkte sätta i verket imorgon...
Var på loppis med min arbetskamrat Martina i augusti...köpte då en gammal stol som sedan dess har målats vit och sedan slipats för att få en lite nött look...
Tycker dock det saknas något..så imorgon tänker jag sy en liten kudde som ska ligga på stols sitsen....En i naturfärgat linne tänkte jag..
Jag har köpt en liten "stryka på" bild med en gammal gammal bild på och en liten "silver" krona.. (se nedan!) Imorgon blir det till att iväg och handla tyg och söta spetsband och låta kreativiteten flöda...
Vi får väl se hur det slutar...
Natti!
♥ A



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar