Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

lördag 26 september 2009

Nu har vi kommit en liten bit till på trapphuset...lister och hyllor börjar komma upp och även väggorden har kommit upp idag...:)

Det var lite besvärligt att sätta upp dem på pärlspont men skam den som ger sig!



Tänk vad lite vit spets kan pigga upp saker och ting...sydde två spetsfodral till två helt vanliga glasljusstakar jag hade för värmeljus....voilá! Så mycket trevligare det blev!



♥ kram A


2 kommentarer:

  1. Så snyggt, så snyggt! Väggorden och &, me like! KRAMIS

    SvaraRadera
  2. :)) Tack Martina!
    KUL att du gillar det! Jag kan knappt bärga mig till trappan är slipad och målad också!!
    Jag vill ju se det FÄRDIGA resultatet!! :))

    Kram!
    A

    SvaraRadera