Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

torsdag 15 september 2011

Cupcake utställning på "Tages i Söndraby"


Hej på er!!
I helgen som gick fick jag den stora äran att ställa ut mina cupcakes på livsstils/inredningsbutiken "Tages i Söndraby"
När jag fick frågan av Maria för ett tag sedan blev jag först lite smått nervös inför detta, men sedan tänkte jag att det kan vara väldigt kul att få höra andras synpunkter på mina alster...
Utställningen blev en succé och massor av människor lovordade mina cupcakes..SÅ ROLIGT!
TACK alla för era snälla ord!!
Utställningen fortsätter denna kommande helg eftersom de har stått sig så bra så har ni lust...titta inom butiken!
 ♥ A










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar