Vill du låna en bild från Smulor av guld?

Om du vill låna en eller flera bilder ifrån Smulor av guld, så går det bra, sålänge du inte lånar dem i kommersiellt syfte.
Det ska anges att bilden kommer ifrån Smulor av guld och länkas tillbaka till adressen:
http://www.guldkornmittilivet.blogspot.com/
Tidskrifter hänvisas till emailadressen
jag.mitt.i.livet@gmail.com

fredag 15 januari 2010

Sedärja...då lyckades man med ett stort blogg uppehåll igen...
Men nu har det ju hänt nåt värt att rapportera så då tar vi upp tråden igen :)


Idag har ÄNTLIGEN de fula terracottafärgade tapeterna i sovrummet rykt så det stod det härliga till.
Förra veckan valde vi ut en ny tapet som ska passa till sovrumsmöblerna som vi handlat.
Det blev en beige tapet med lite gammeldags mönster...lite snirkligt och med tecknade stora orkideér...
Jag var allt lite orolig att det skulle bli FÖR mycket men nu när de äntligen är uppe ÄLSKAR jag dem!
Rummet blev HELT annorlunda och jag tror att de nya möblerna kommer att passa in perfekt!
Imorgon ska furubyrån i sovrummet få ett par lager vit färg och den obligatoriska slipningen för att få fram den där franska lant looken lär följa!
Nedan kommer ett par bilder på hur sovrummet såg ut före och efter ansiktslyftet :)


Sen får jag väl snällt vänta i ett par veckor tills det nya golvet är lagt i sovrummet innan jag kan få ta hem mina nya fina möbler....jag LÄÄÄÄÄNGTAR!!!!
Nu ska jag tända lite ljus i sovrummet och lägga mig med en god bok!

Vi hörs!

Kram! A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar